måndag 29 december 2008

jag älskar dej!

evelina; du är som en syster för mig, jag kan säga allt till dig och vet att det inte kommer ut. jag kan lita på dig upp till 110%. du är som magi för mig i mitt liv, jag har aldrig varit lyckligare än när jag är med dej!. ända sen första gången jag träffade dig kände jag att detta är äkta vänskap!. du gör mitt liv enklare att leva, du är min energi,min luft, mitt allt! . gud måste ha gråtit när du föddes för då förlorade han sin vackraste ängel, för du är det finaste någon kan få. jag är otroligt stolt över att få vara din bästavän, innan du kom till mitt liv ville jag bara försvinna,aldrig kma tillbaka. kändes som att jag inte hade något att leva för, men sen kom du & gjort mig lycklig igen!, du gjorde mitt fejkade leénde till ett äkta! , när jag är med dej vill jag inte vara någon annan stans. man kan aldrig ha tråkigt med dej. du är en underbar vän som alltid finns där för en i alla lägen. som sagt, du är som en syster för mig, & jag kommer aldrig släppa din hand!. du är min allra bästavän, föralltid <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar